miercuri, 15 octombrie 2014

New skirt

Buna!
In ultimul timp m-am indragostit de un material, un fel de piele foarte subtire si elastica, perfect pentru gusturile mele. Dezamagirea a fost ca nu se coase deloc bine, sau cel putin eu nu am reusit :D
Nu m-am dat batuta de la prima incercare si ieri am reusit sa imi croiesc o fusta foarte simplu de facut, dar cu un model mai interesant, cum imi doream de mult timp. Fusta nu are decat un elastic in jurul taliei pe care am cusut cu grija materialul incretit, pastrand la partea superioara circa 5 cm liberi, pentru a se forma un fel de falduri, care imbogatesc fusta. Materialul se taie foarte frumos si nu a necesitat alte finisaje. Arata foarte bine cu o curea in talie, care sa accentueze forma fustei si putin mai scurta decat am facut-o eu (am ales o lungime mai mare pentru ca vreau sa o pot purta la facultate sau pe bicicleta). Foarte simplu de facut, recomand!!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu