duminică, 5 octombrie 2014

Fusta "home made"

Buna!
De cand eram mica mi-a placut sa creez rochite pentru papusi, insa pe masura ce am crescut mi-am dorit sa invat sa cos pentru a-mi pune in practica toate tinutele pe care le visam. Tin minte ca mama imi dadea batistute si ma punea sa cos paralel cu marginile; scopul era sa invat sa cos drept. Nu aveam prea multa rabdare, asa ca nu o ascultam si incercam sa cos diferite modele de rochite. Am fost foarte bucuroasa cand mi-a fost apreciata "prima creatie"; am cusut un maieu pentru sora mea mai mare, un model simplu, fara bretele, cum nu se gasea prin magazine la vremea aia; o prietena de-a ei l-a purtat la balul de absolvire a liceului. Am fost foarte mandra de mine!!!
De curand am inceput iar sa cos, incercand mai multe tipuri de materiale, modele mai variate. Desi nu am facut niciun curs de croitorie, indraznesc sa afisez cateva poze cu o fusta mulata, usor de realizat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu