miercuri, 22 octombrie 2014

DIY - Long necklace

De curand am vazut la H&M un colier care mi-a placut tare mult si pe care nu il mai gasesc pe site sa postez o fotografie cu el. Era un colier lung, cu multe straturi, din margelute mici, cu nuante neutre (mie mi-a placut crem) si aurii, care dupa mine nu se demodeaza niciodata si merge purtat la orice tinuta. Cum nu sunt un fan prea mare al colierelor, nu obisnuiesc sa port decat ceva finut, elegant, cam asa:


Asa arata colierul, dupa vreo 3 seri de insirat margelute minuscule m-am decis ca sunt suficiente straturi (initial imi doream un numar dublu).
Seamana foarte mult cu cel din magazin si tin sa precizez ca in H&M pretul era de 99 ron, iar pe mine m-a costat in jur de 15 lei; sa nu mai vorbim ca l-am personalizat asa cum mi-am dorit.

Am gasit un articol in care sunt surprinse si etapele crearii unui colier asemanator: 
http://www.designmom.com/2012/02/diy-seed-bead-necklace/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu